wtorek, 17 lipca 2012

Superbia


11 komentarzy:

  1. Wiesz może jak ukończyć szybko tą misje że trzeba miec 50000 sztuk w lodziarni

    OdpowiedzUsuń
  2. hej wiesz jak można przejść tą misje gdzie trzeba było kupić elektryczny perkusje i lody chodzi mi o plakat skąd mam go wziąść

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam i mi nie zaliczyło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W angielskiej czy polskiej superbi kupiłaś?
      W angielskiej trzeba kupić

      Usuń
  4. Jak wysłać eli prezent mam misje gdzie musze jej coś wysłać ale jak wchodze do jej domu to ikona nie jest podswietlona oco chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy miałam Eli coś wysłać a nie mogłam to wysłałam to do kogoś innego i mi zaliczyło. Spróbuj powodzenia.

      Usuń
    2. kod eli i maksa to boy01 tylko na polską superbie

      Usuń
  5. skąt mieć dużo złota

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz wszystko sprzedać ja tak robiłam i mam 106,600 i nadal sprzedaje.

    OdpowiedzUsuń